Sykmeldt



Egentlig burde jeg klare å skrive. Masse. Nå som jeg er sykemeldt pga et ødelagt kne. Men jeg klarer det ikke. Klarer ikke å finne noe særlig inspirasjon, for jobben min er det som gir meg inspirasjon. I stedet for å fylle denne bloggen med innhold og jobbe med musikk, så blir jeg liggende passiv og se på serier på streamingtjenester. For jeg finner ikke inspirasjon.

Det er kjipt å være sykmeldt når jeg vet at jeg taper penger på det (tapet blir vel et sted mellom 10-15.000,- på de to månedene det sannsynligvis ender opp med at jeg går sykemeldt), men det er enda kjipere å miste all kreativ kraft og sløves ned fordi jeg ikke får brukt sansene mine på annet enn preproduserte verdener og persongallerier som egentlig skal brukes som avveksling, i stedet for å bruke dem på virkeligheten som er så mye mer interessant og spennende.

Så nå - som jeg endelig har fått fysioterapeut, så kan du banne på at det øyeblikket han gir klarsignal til at jeg kan gå på jobb, da er jeg på plass. Så mye som mulig. Jeg må tjene inn tapt inntekt. Og ikke minst: This brain needs food!



Kommentarer

Populære innlegg