Boxershorts fra Cerruti 1881



Jeg trengte noen nye boxere da flere av de gamle begynte å vise klare tegn på slitasje. Derfor hoppet jeg på et tilbud som dukket opp i innboksen min på 6stk Cerruti 1881 boxere til en snill pris.

Ettersom jeg er en mann av en viss størrelse er jeg nødt til å kjøpe størrelse XXL i boxere, noe som sjelden har vært et problem enten produsenten heter Dressmann, Comfyballs, Dovre eller whatever. Og etter noen dager dukket boxershortsene opp i postkassa.

Etter en dusj, og før jeg skulle på jobb tok jeg frem en av de nye boxerne. Noen ganger er boxere av en sånn konstruksjon at jeg i min ikke helt stillesittende jobb som vakt og bartender sliter med at de gnisser eller krøller seg i løpet av arbeidsdagen, så jeg tenkte at denne kvelden som vakt på Aye Aye Club skulle få bli prøveturen til de nye boxerne.

Jeg skal spare dere for bilder av meg i disse boxershortsene. Det er bilder som neppe kommer til å forlate hodet deres den nærmeste tiden, og jeg kunne få skylden for både traumer og akutt påførte spiseforstyrrelser. For de XXL-boxerne var små. Veldig små. For meg. Derimot har jeg et bilde av en boxer i størrelse XXL fra Cerruti 1881 sammen med en boxer i størrelse M fra Dressmann.

Mine nye XXL boxershorts fra Cerruti 1881 er marginalt mindre enn Dressmans boxershorts i str M.
(Foto: Henrik Manfredo)

Det var ikke bortkastede penger, for min eldste sønn kunne heldigvis bruke dem. Men jeg lurer litt på hva slags størrelsesmal som brukes når denne gutten her tydeligvis er størrelse XXL i følge Cerruti 1881.

Jepp, denne kjekkasen er sønnen min. Og - i følge Cerruti 1881 - størrelse XXL.
(Foto: Henrik Manfredo. Modell: Patrick Manfredo)

Siden jeg nå debuterer som moteblogger på denne bloggen, så må jeg jo ha noe annonseinnhold - i alle fall i følge alt jeg har lest om moteblogging. Jeg synes ikke Cerruti 1881 var mye å hoppe i høyet med hælene i taket over, og ikke er jeg stor nok som blogger til å kunne gå til andre produsenter for å få dem til å reklamere heller. Derfor kommer jeg med et tips om noe som ga meg litt spenn tilbake på dette kjøpet, samt en hel del andre nettkjøp jeg har gjennomført:

ANNONSE:
Kickback.no gir nemlig spenn tilbake på kjøp fra en masse nettbutikker, bl.a. hotels.com, booking.com, expedia.no, Dustin, AliExpress og mange andre. Tilsammen har jeg i skrivende stund fått tilbake nesten 2800,- over de siste årene på ferieturer og annen netthandel. Det som skjer om du klikker på linken og registrerer deg, er at jeg får tilsvarende 10% av din kickback de neste 6 månedene. Altså er det ikke noe jeg blir rik av, men noen få kroner fra fra deg generert av spenn du uansett bruker på noe annet. Får du en kickback på 250,- på et hotellopphold, så får jeg 25,- Får du 4 spenn i kickback fra AliExpress, så får jeg 40 øre. Grei deal?
Klikk HER for å registrere deg (åpner i nytt vindu).

IKKE ANNONSE:
Jeg skriver denne bloggen fordi jeg synes det er morsomt. Jeg tjener ikke spenn på den, men jeg elsker å få tilbakemeldinger. Jeg har opprettet en facebookside for bloggen, for dere som synes at mine betraktninger om alt og ingenting er moro å følge med på. Jeg setter stor pris på dere som velger å følge den gjennom facebook, og jeg setter stor pris på alt av kommentarer. Og til dere som har lyst å krangle på innholdet: jeg tar gjerne en diskusjon også. Enten det er i kommentarfeltet her eller på facebook.


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Innlegg administreres pga økning av spam.

Populære innlegg